Menu
Your Cart

İptal/İade/Değişim

İade / İptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak ?

 İptal ettiğiniz bir siparişin ücret iade işlemleri 2 iş günü içerisinde tamamlanır. İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:

 Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.

 Ürün iade şartlarına uygunsa 1-5 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.

  Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir

Ayrıca iptal veya iadeniz tamamlanınca üyelik e-mailinize bir bilgilendirme mesajı gönderilir.

 Bu mesajı aldıysanız bankanıza Firma tarafından ücret iadesi yapılmış demektir.

"Hesabım" bölümünde yer alan “Siparişlerim“ sekmesindeki referans numaranızla bankanızdan iade kontrolü yapabilirsiniz.

 İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.

 Firma taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır. Not: Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür. Kartınızdan ödeme yaparak siparişinizi tamamladığınız andan elinize ulaşana kadar aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız.

1. Ödeme tamamlanınca “Firmadan | Siparişiniz alındı” başlıklı bir bilgilendirme mesajı

2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Firmadan | Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi SMS’i

3. Sipariş teslim edildiğinde “ Firmadan |Siparişiniz Teslim Edildi!” başlıklı bilgilendirme mesajı

Not: Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

ÜCRETSİZ KARGO Kampanyasından yararlandığım bir siparişi iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu ?

İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.

• İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır. İPUCU Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

 

 

Ürün iade esnasında yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler nelerdir ?

Ürünü orijinal faturası ile birlikte göndermeli ve faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içerisine koymalısınız. Faturasız gönderilen iadeler kabul edilememektedir.(fotokopi geçerli olacaktır) İade edeceğiniz ürünün kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ya da paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile göndermeniz gerekmektedir. Ürünler adresimize gönderilirken orijinal kutusu zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmelidir. Yani; ürünler kargoya direkt orijinal kutusu ile değil, orijinal kutusunun koruyucu bir koliye yerleştirilmesinden sonra gönderilmelidir. Eğer ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu `iade faturası` ve `iade irsaliyesi` (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılamamaktadır.

Hangi ürünler iade dışındadır?

Ayıbı yetkili teknik birimler tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır: Kapsam dışı ürünler; Biberon, emzik, göğüs pedi, bebek bezi, göğüs pompası, iç çamaşırı,bikini,mayo vb. tüm hijyenik gruba dahil ürünler Jelatin, blister ya da vakumlu ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş olanlar DVD, VCD, kitap, dergi vb. kopyalanabilir ürünler İç çamaşırları (emzirme ürünleri, hamile ürünleri, alıştırma külotları, bebek ve çocuk iç çamaşırları) yıkanmış tekstil ürünleri Gıda ürünleri (mama, içecek vs.) Koruyucu bandı olmayan hızlı tüketim ürünleri (krem, şampuan, vb. ürünler) Teşhir / fırsat köşesi reyonunda indirimli olarak satılan ve kusuru önceden belirtilen ürünler Tüm kullanılmış ürünler (satıla bilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır) Ambalajı bozulmuş ürünler: Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları mevcut değil ise iadesi ya da değişimi mümkün değildir.Ancak; iade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından hasarlanmış ve bu nedenle ürünün tam fiyatından tekrar satılabilme özelliği yitirilmiş ise, iade işlemi sırasında %20`lik bedel kesintisi uygulanmakta ve iade buna göre eksik bedelle yapılmaktadır.

Kargo ücretini kim öder ?

İade prosedürüne uygun sürelerde yapılan tüm iade işlemlerinde ürünleri anlaşmalı kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ürünü göndermeden önce iade sebebinizi 0850 307 74 94  numaralı telefonumuzdan bize iletmeniz gerekmektedir. Anlaşmalı kargo dışındaki firmalarla yapacağınız gönderilerde kargo bedeli sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde karşı ödemeli gönderi teslim alınmaz. İPUCU Kargo bedava (Ücretsiz Kargo) kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

Ürün ambalajı hasarlı ise iade alabilir miyim?

İade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından hasarlanmış ve bu nedenle ürünün tam fiyatından tekrar satılabilme özelliği yitirilmiş ise, iade işlemi sırasında %20`lik bedel kesintisi uygulanır ve iade buna göre eksik bedelle yapılır. Bu ürünler, mağazalarımızın fırsat reyonlarında indirimli olarak satılmaktadır. bebekadasi.com.tr, ambalaj hasarının miktarına göre ürünü iade almama hakkına sahiptir.

Ürünümü değiştirmek istiyorum nasıl yapabilirim ?

Şu adımları takip edebilirsiniz.

1-Kargo ile ürünü bize karşı ödemeli olarak geri göndererek değişim talep edebilirsiniz.

 Bunun için şu adımları izleyiniz

Ürünü size getiren kargo firmasına teslim ediniz. Faturanızın 1 nüshası ile beraber içine üründeki problemi yazarak karşı ödemeli olarak faturadaki adrese gönderiniz. Kargonuz bize ulaştığında arkadaşlarımız gerekli çalışmayı yapıp size yeni ürününüzü en kısa sürede göndereceklerdir. Ürünler tarafımıza ulaştığında konu ile ilgili departman tarafınıza dönüş sağlayacak ve göndermiş olduğunuz ürünlerin tutarı www.bebekadasi.com.tr bakiyenize aktarılacaktır. Tekrar www.bebekadasi.com.tr ye kayıt olduğunuz mail adresi ile giriş sağlayarak yeni bir sipariş veriyormuş gibi Kapıda Ödeme olarak aynı ürü tutarlarında ürün aldığınızda tarafınıza ürünler ücretsiz olarak gelecektir ve sizden herhangi bir kargo ücreti veya kapıda ödeme işlem ücreti istenmeyecektir. Örn: 49,99 TL tutarında gönderilen değişim ürüne karşılık ücretsiz ürün alabilmeniz için 49,99 TL tutarında ürün siparişi vermeniz gerekmektedir. üzerinde sipariş vermiş olduğunuzda ise tarafınıza aradaki fark ve kapıda ödeme ücreti yansımaktadır.

İnternet mağazanızdan aldığım ürünleri mağazalarda değişim yapabilir miyim ?

İnternet mağazasından alınan ürünleri minicity mağazasında değişim yapılamamaktadır.

Faturamın arkasına hesap numarama ait IBAN numaramı eklediğimde ücret iadem sağlanır mı?

Ücret iadeniz siz değerli müşterimizle görüşme sağlanıp teyit alınarak gerçekleştirilmektedir.

Herhangi bir bankaya ait hesabım yok ne yapmalıyım?

İade işlemlerinizi gerçekleştirebilmemiz için herhangi bir bankaya ait hesabınız bulunması gerekmektedir.

İnternet sitemizden en verimli şekilde faydalanabilmeniz ve kullanıcı deneyiminizi geliştirebilmek için Cookie kullanıyoruz. Toplanan verilerle ilgili düzenlemelere internet sitemizde yer alan Gizlilik Politikası’ndan ulaşabilirsiniz.