İade sürem doldu, nasıl işlem yapabilirim?

• Değişim süresi içinde belirtilen süreçte ürünü istediğiniz zaman değiştirebilir ya da yerine ürün bedeli kadar Bebek Adası alışveriş çeki alabilirsiniz.

 

 Ayıplı üründe nasıl bir yol izlenmelidir?

• Ayıplı Ürün: Ürünün kullanım amacına ve ürün bilgilerinde belirtilen ana işlevlerini yerine getirmesini engelleyen üretim ve ürün nedenli durumlardır.
• Ayıplı satılan ürünlerde gönderi bedeli firmamıza aittir.
• Ürünün ayıplı olduğu kararı yetkili teknik servisler tarafından verilmektedir. Bu süreden sonra karşılaşılan kusurlar garanti kapsamında değerlendirilecektir.
• Garanti süresi içerisinde karşılaştığınız problemler için 0 850 307 7494 numaralı telefonumuzdan bilgi edinebilirsiniz.

 

Siparişimi kargoya verilmeden nasıl iptal edebilirim?
• 0 850 307 7494 numaralı telefonumuzu arayarak veya whatsappdan ulaşarak iptal edebilirsiniz.

 

Ürün iadesinde yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?
• Satın aldığınız ürünün iadesi sistemsel olarak kampanya veya promosyon hesaplaması ile tamamlanır.
• Hediye çeki olarak kazanılan ürün ya da ürünlerin iadesinde, hediye çeki iptal olur. Eğer çek iade işleminden önce kullanılmış ise oluşan fark iade bedelinden düşer.
• Kullanılmış ürünlerde yaşanabilecek teknik sorunlar Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nın belirlediği kapsamlara göre değerlendirilir. Bu ürünlerin Türkiye’de bulunan yetkili teknik servisler tarafından, garanti kapsamı dahilinde incelenmesi gerekmektedir.

 

Kurumsal fatura seçeneğiyle verilen siparişlerde iade nasıl yapılır?
• Ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu 'iade faturası' ve 'iade irsaliyesi' (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılamamaktadır.

 

Hangi ürünler iade kapsamı dışındadır?
Ayıbı yetkili teknik birimler tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır:Kapsam dışı ürünler; Biberon, emzik, göğüs pedi, bebek bezi, göğüs pompası vb. tüm hijyenik gruba dahil ürünlerJelatin, blister ya da vakumlu ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş olanlarDVD, VCD, kitap, dergi vb. kopyalanabilir ürünler, İç çamaşırları ve yıkanmış tekstil ürünleri, Gıda ürünleri (mama, içecek vs.) Koruyucu bandı olmayan hızlı tüketim ürünleri (krem, şampuan, vb. ürünler) Teşhir / fırsat köşesi reyonunda indirimli olarak satılan ve kusuru önceden belirtilen ürünler, Tüm kullanılmış ürünler (satılabilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır) 

 

 

İade adresi neresi?
• İade adresi: Durali Alıç Mah, Doğukent Cd. No:316/F, 06480 Mamak/Ankara

 

Ürünleri Bebek Adası mağazalarına iade edebilir miyim?
• İnternetten yapılan alışverişlerin mağazalardan iade edilmesi durumunda kredi kartınıza geri ödeme imkânı teknik olarak yoktur.
• Kabul etmeniz durumunda iade edilen ürün karşılığında 2 yıl kullanım süreli Bebek Adası alışveriş çeki olarak alabilir ya da ürünün değişimini talep edebilirsiniz.
• Mağazalarımızda faturasız değişim / iade yapılamamaktadır.
• Eğer ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu 'iade faturası' ve 'iade irsaliyesi' (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen ürün iadeleri yapılamamaktadır.

 

İadem farklı banka hesabına veya kredi kartına yapılabilir mi?
• İadeler bankaların online ödeme sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Banka kısıtlamaları gereği, iade sadece ödeme için kullanılan karta, hesaba ve ödeme tipine uygun olarak yapılmaktadır.

 

Ürün kargodan hasarlı çıktı, bu durumda ne yapmalıyım?
• Size teslim edilen paketin içinden ürünün hasarlı, ezik ya da ıslak çıkması durumunda: Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim almayınız.
• Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz: Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz gereklidir.
• Hasarlı olan ürünleri değişim / iade için üyelik üzerinden değişim / iade formunu doldurarak tarafımıza gönderebilirsiniz.
• Söz konusu işlemleri yaptıktan sonra ürünler tarafınıza sağlam olarak yeniden gönderilecek ya da ürün bedeli iade edilecektir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR